Gå direkt till innehåll

Ämnen: Media, kommunikation

Nytt varumärke ska positionera Dynamic Code som “change-maker” inom framtidens vård

Nytt varumärke ska positionera Dynamic Code som “change-maker” inom framtidens vård

Vården står inför stora utmaningar och digitaliseringen i kombination med pandemin har påskyndat utvecklingen av nya vårdtjänster. Healthtech-bolaget Dynamic Code vässar nu sitt varumärke för att markera sin position som möjliggörare av nya lösningar inom vården som kan skapa värde för individen.
Dynamic Code erbjuder hälsotester med självprovtagning. Testerna analyseras i ett kvalitetssäkrat l

Starka profiler lyfter tabu om kvinnohälsa

Starka profiler lyfter tabu om kvinnohälsa

Healthtech-företaget Dynamic Code sjösätter nu en kampanj kring kvinnohälsa som frontas av profilerna Therese Lindgren, Johanna Bladh, Malin Gabrielsson och Amanda Axelsson. Kampanjens fokus är att väcka frågan att hälften av kvinnorna anser att det är jobbigare att söka vård för kvinnorelaterade besvär.
Var femte kvinna uppger att de inte får den vård de behöver för vaginala besvär. Samtidigt

Vår drivkraft är att omsätta den senaste forskningen till användbara produkter för ökat välmående och bättre hälsa.

Dynamic Code är ett healthtech-bolag som erbjuder diagnos- och hälsotestlösningar med självprovtagning. Detta sker till vården och direkt till konsument genom en plattform som kombinerar fysiskt prov med digital hantering. Med hjälp av DNA-teknik och en digital helhetslösning får kunderna säkra diagnoser och uppföljande vård, effektivt och säkert. Vi har ett tydligt mål: Att ge människor mer kontroll över sin hälsa genom att erbjuda vården säkra diagnoser.

Dynamic Code

Wallenbergs gata 1
583 30 Linköping
Sweden